Search This Blog

Monday 6 June 2011

LAPIK TILAM TERAPIUTIK BIO-ION CONTIAGO


Tidur yang berkualiti baik penting bagi kita semua, muda atau tua, lelaki atau wanita. Kajian penyelidikan menunjukkan bahawa kualiti tidur kita di malam hari menentukan sama ada tubuh dan minda kita berupaya untuk berfungsi secara optimum dan cekap di siang hari.

Kekurangan tidur merehatkan menyumbang kepada:-
* masalah fizikal, mental dan psikologi, seperti sentiasa kelesuan, mengantuk di siang hari, sukar untuk fokus atau menumpu kepada satu tugasan dan meningkatkan kejengkelan.

Apabila kita tidak memperolehi tidur yang merehatkan, besar kemungkinan kita akan mengalami banyak masalah kesihatan lain seperti sakit kepala, penurunan prestasi memori dan fizikal, sakit belakang dan kesakitan otot.

Rangkaian LAPIK TILAM TERAPIUTIK BIO-ION, BANTAL SAINTIFIK dan BANTAL PELUK SAINTIFIK CONTIAGO direka khas untuk memberikan anda tidur berkualiti tinggi yang diperlukan tubuh untuk berfungsi pada tahap optimum.

Rangkaian terbaru CONTIAGO telah dipertingkatkan dengan lapisan tambahan bahan berkualiti hebat untuk peningkatan tidur lebih baik serta keselesaan tulen dan mewah yang akan membantu mengecas tenaga anda ketika tidur.

Set kelengkapan tidur ini akan memberikan anda sekeluarga sokongan tubuh sepenuhnya, keselesaan maksimum serta pelbagai faedah yang memberangsangkan!


TESTIMONIAL

“Saya mempunyai penyakit darah tinggi, kolesterol, darah pekat dan saluran jantung tersumbat lantas saya tidak boleh membuat kerja berat, mudah penat serta tidak boleh duduk terlalu lama. aban hari saya perlu mengambil ubat sebanyak 12 biji, 3 kali sehari. Sejurus selepas pertama kali menggunakan BANTAL SAINTIFIK CONTIAGO dan LAPIK TILAM TERAPIUTIK BIO-ION CONTIAGO, saya dapat rasakan perbezaan pada tubuh saya! Saya dapat rasakan diri saya bagaikan orang yang baru. Terima kasih ZHULIAN kerana memberikan saya kehidupan yang baru!”
~ MAHFOOL BIN DAIM, 28-02937882 (Penghidap penyakit darah tinggi, kolesterol, darah pekat dan saluran jantung tersumbat)


Selepas memulakan Program BSI+ dan menggunakan LAPIK TILAM TERAPIUTIK BIO-ION CONTIAGO selama 3 bulan, berat saya turun daripada 69 kg kepada 60kg. Di samping itu, kulit wajah saya semakin halus, gebu manakala jeragat dan jerawat mulai pudar.
~ SM JULIA BT MOHD ZAWAWI , 28-02188437 (Penghidap Obesiti dan Sindrom Pra-Haid)


Melalui penggunaan B’YOUNG, BEYOND WATER, rangkaian CONTIAGO, BEYOND MICROPLASMA dan produk-produk kesihatan ZHULIAN yang lain, kesihatan saya dan keluarga di tahap yang membanggakan. Hari ini, berat badan saya telah turun ke 52 kg, daripada 62 kg, wajah semakin cerah dan kulit wajah semakin menegang. Buasir yang dialami suami telah mengecut dalam tempoh 2 minggu; batu karang keluar melalui air kencing seperti pasir dan tekanan darah semakin stabil. Anak perempuan saya yang telah disahkan mengidap Thalasaemia pada awal tahun 2007 tidak lagi pengsan di sekolah, kembali bertenaga dan aktif walaupun semasa haid setelah mengamalkan B’YOUNG. Dia juga berselera makan dan dapat tekun belajar untuk persiapan menduduki SPM. Anak-anak yang lain juga jarang demam atau selsema.
~ CDM DR. SITI NOR BT CHE YAHYA, 28-01232909 (Penghidap Barah)


Sakit gusi yang teruk sehingga sukar untuk makan dan bercakap terus pulih dengan percubaan hari pertama iaitu minum B’YOUNG, tidur di atas LAPIK TILAM TERAPIUTIK BIO-ION CONTIAGO dan minum air BEYOND WATER. Kini, saya dapat meninggalkan ubat-ubat penahan sakit yang terpaksa diambil sejak 8 tahun lalu
~ MOHAMAD BIN YAACOB, customer (Penghidap penyakit saraf)


Saya dapat tidur dengan lebih nyenyak, bernafas dengan lebih baik dan memakai kasut tumit tinggi tanpa rasa sakit lutut selepas menggunakan produk-produk hebat seperti B’YOUNG, LAPIK TILAM TERAPIUTIK BIO-ION tilam terapiutik CONTIAGO, BEYOND WATER dan BEYOND MICROPLASMA AIR PURIFIER.
~ DSM SITI KHAIRULBARIAH BT SAHBUDIN, 28-01609629 (Penghidap asma, insomnia dan pra-osteoporosis)


Saya menggunakan LAPIK TILAM TERAPIUTIK BIO-ION CONTIAGO (single), BANTAL SAINTIFIK CONTIAGO, MAKANAN BERFUNGSI B’YOUNG, SISTEM PEMULIHAN AIR BEYOND WATER dan MINUMAN CAMPURAN EKSTRAK BUAH-BUAHAN DAN SAYUR-SAYURAN ISO.7, dalam tempoh 3 hari sahaja saya boleh berdiri dan bergerak seperti sedia kala. Selepas sebulan mengamalkan produk-produk tersebut, saya telah sembuh dan dapat kembali kepada tugas saya sebagai seorang anggota polis.
~ HARVINDA BT HADIS, 28-02493522 (Pesakit yang telah sedar dari koma)

Harga Mengikut Saiz:
Single: RM 2590
Queen: RM 3671
King: RM 4859


Untuk Maklumat Lanjut & Tempahan
Hubungi:
Nurul - 019-5586734
Khaizul - 012-4021734

No comments:

Post a Comment